2008/02/22

SHM-CD


最近新出了一款 SHM-CD,hi fi 發燒專家經過試驗作出以下的分析:

SACD - 音色十分清晰通透
XRCD - 音質十分仔細,各項 detail 都會表現出來
SHM-CD - 感覺十分舒服,各方面的表面都不會過火亦不會作出修飾

看完此報告之後,蘿蔔伉儷立刻買了第一隻 SHM-CD,Gerry Mulligan 的 Night Lights。

買鏡頭


心目中想要多兩支定焦鏡 - 35mm f/2 & micro 60mm f/2.8,左想右想,結果先買了 35mm。出外抓拍時,可以放下 "重量級" 的 28-70mm,改帶 "輕巧版" 的 35mm & 50mm。

2008/02/18

一個好嘆的星期天

由於上星期我病咗,所以慶祝蘿蔔佬的生日就順延至星期天。

我地係上環 Fushion 5th Floor 嘆咗一個 buffet brunch – appertizer and salad 任食 + soup + main course + dessert 任食 + tea or coffee,每位 $228 + 10%。極力推介! 首先餐前飲品包了一杯香檳或鮮果汁。Appertizer 同 salad 好好味兼有唔少的款式,包括鮮果沙律,薯仔沙律,什菜沙律,凍蝦,各款意大利 cold cut,三文魚,生牛肉片,雜菌,迷你 pizza,青口,春卷,牛脷,牛栢葉,等等。餐湯。主菜有 prime steak rib eyes,lamblion,各款 pasta,各款意大利飯,款式太多唔記得晒,我地點了 prime steak rib eyes,好好味。甜品又係好多款式,有軟心朱古力杯,apple pie,勁濃朱古力味但唔太甜旦糕,又香又滑的唔知乜 puff ,等等。餐茶可以 order 咖啡或茶,亦可加錢 order cappuccino or expresso。餐廳環境好靚好清新,服務員的態度友善又有笑容,食物好味款式又多。我地對今次的 brunch 十分滿意,所以跟手又 book 咗下個星期日再 encore !

Brunch 之後我地逛咗嚤囉街,ifc。

6:00pm 我地到達太古城 UA Directors Club,一間只有十六座位的迷你戲院。我預買了 "jumper" 的戲票。6:10pm 入座,兩人一張大梳化,兩個人 share 一張 ottoman "long" 腳,有專人落 order,可以 order 熱狗 or 三文治,仲有咸甜 pop corn 任食,冷熱飲品汽水任飲,中場時間可以按鐘叫職員加添小食及飲品。

一個好嘆的星期天。

2008/02/01

升級癮


一直以來都是使用英國 music fidelity 的 phono amp,自從唱頭升級之後,發覺現有的 phono amp 未能將新唱頭的優點儘情發揮出來,於是蘿蔔佬心思思,想將 phono amp 升級。


借用了朋友的日本 luxman 的 phono amp,音色十分通透,相信此 amp 較為適合人聲。我們喜歡的是爵士音樂,追求的是輕快的音樂質感。

於是蘿蔔佬繼續上網搜集資料及用戶意見,最後決定購買德國製造的 clearaudio 的 phono amp, 型號為 "basic +" 。


basic + 有獨立電源處理器,可以過濾 noise。

昨晚接駁之後試聽 "三盲鼠" 的黑膠唱片,效果較用 music fidelity 時有很大的進步。音色更加細緻,音場更為廣闊,立體感及現場感都更為明顯。

蘿蔔伉儷對這次升級的效果十分滿意。